هیأت شطرنج و خانه شطرنج همدان تعطیل شد !

پایگاه همدان شطرنج

بر اساس اعلام هیأت محترم شطرنج استان همدان ، از تاریخ 90/12/27 لغایت 91/1/15 خانه شطرنج همدان تعطیل می باشد !

البته با توجه به آنکه بسیاری از اماکن ورزشی و حتی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ( تربیت بدنی ) تا آخرین روز کاری رسمی کشور ( 90/12/28 ) باز بوده و فعالیت های جاری در آن همچنان ادامه دارد ؛ جای کمی تعجب است که چرا هیأت شطرنج استان همدان به بهانه ی فرا رسیدن عید نوروز ، دو روز زودتر اقدام به بستن خانه شطرنج همدان می نماید !

اما نکته ای که بیشتر حائز اهمیت است و بابت آن از هیأت محترم شطرنج سپاس گزاریم ! اینست که حداقل این مرتبه ، خبر تعطیلی فوق را یک روز زودتر با نصب اطلاعیه در محل خانه شطرنج به اطلاع عموم شطرنجبازان همدان رسانید و همانند تعطیلی نا به هنگام شب چهارشنبه سوری که به یکباره و بدون هیچ مقدمه ای خانه شطرنج را در وسط ساعت کاری آن ( 18:30 ) بست و شطرنجبازان برخلاف میل باطنی شان ، مجبور به خروج از خانه شطرنج شدند ، عمل نکرد !

 Hamadan Chess : با آرزوی سالی پر از شادی ، سعادت و سلامتی برای یکایک شما عزیزان ، امیدواریم که در فراغت ایجاد شده در ایام تعطیلات نوروز ، بیشتر از اوقات دیگر سال ، به مطالعه و تمرین شطرنج بپردازید ؛ چون همانگونه که می دانید ، با همّت هیأت محترم شطرنج استان همدان ، سال آینده ( 1391 ) پر از رقابت های شطرنجی خواهد بود . 




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر